Google Analytics 4 and Digital Marketing
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους συμμετέχοντες μια ολοκληρωμένη κατανόηση του GA4, της τελευταίας έκδοσης του Google Analytics, με στόχο τη βελτίωση της αξιολόγησης και της αποδοτικότητας των ψηφιακών στρατηγικών μάρκετινγκ.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με βασικές μετρικές και συμβάντα (events), θα μάθουν πώς να παρακολουθούν τις πηγές απόκτησης επισκεπτών, να αναλύουν UTM παραμέτρους, να αξιολογούν το επίπεδο εμπλοκής των χρηστών, να εντοπίζουν τις μετατροπές και να παρακολουθούν τη διαδρομή των χρηστών στο conversion funnel.
Επιπλέον, θα παρουσιαστούν προηγμένες ρυθμίσεις και κρίσιμοι δείκτες ψηφιακού μάρκετινγκ, ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη δημιουργία αποτελεσματικών αναφορών με το εργαλείο Google Looker Studio.
Μέσω αυτής της εκπαίδευσης, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ θα αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για να παρακολουθούν με ακρίβεια την απόδοση των καμπανιών τους, να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις και να ενισχύουν τη συνολική στρατηγική παρουσίας της επιχείρησής τους στο διαδίκτυο.
Το πρόγραμμα καλύπτει τα εξής θεματικά πεδία:
- Ολοκληρωμένη εκπαίδευση στο GA4
- Εξοικείωση με βασικές έννοιες
- Παρακολούθηση μετατροπών & χρήσης του conversion funnel
- Εισαγωγή σε προηγμένες ρυθμίσεις & βασικούς δείκτες ψηφιακού μάρκετινγκ
- Online Presence Strategy
- Δημιουργία αποτελεσματικών αναφορών
