Customer Journey Mapping
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Customer Journey Mapping της OTEAcademy αποτελεί βασικό εργαλείο κατανόησης και ενίσχυσης της Εμπειρίας Πελάτη.
Με μακροχρόνια συμμετοχή στο διεθνές δίκτυο του CXPA και πιστοποιημένο προσωπικό υψηλού επιπέδου, η OTEAcademy προσφέρει ένα workshop που βοηθά τους συμμετέχοντες να χαρτογραφήσουν το «ταξίδι» του πελάτη, αποτυπώνοντας τα συναισθήματα και τις εμπειρίες του σε κάθε σημείο επαφής με το brand.
Σε έναν κόσμο όπου κάθε αλληλεπίδραση παράγει εκατοντάδες μικρές εμπειρίες, η χαρτογράφηση αυτών των ερεθισμάτων απαιτεί βαθιά ενσυναίσθηση και στρατηγική σκέψη.
Το πρόγραμμα διδάσκει πώς να «μπαίνουμε στα παπούτσια του πελάτη», ώστε να αντιληφθούμε την εμπειρία του μέσα από τη δική του οπτική — βασική προϋπόθεση για τη δημιουργία ουσιαστικής σύνδεσης και μακροχρόνιας πιστότητας.
Το πρόγραμμα καλύπτει τα εξής θεματικά πεδία:
- Κατανόηση & βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη
- Πιστοποιημένοι εκπαιδευτές βάσει του διεθνούς δικτύου CXPA
- Χαρτογράφηση της εμπειρίας του πελάτη
- Θεμελίωση ουσιαστικής σύνδεσης και διαχρονική πιστότητα με τον πελάτη
- Κατανόηση της εμπειρίας του πελάτη δημιουργώντας πιστότητα
