Customer Experience in Sales
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό την οικοδόμηση μακροχρόνιας πιστότητας και την ενίσχυση των πωλήσεων μιας επιχείρησης με επίκεντρο τον πελάτη.
Πέρα από την ποιότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας, οι πελάτες αξιολογούν τη συνολική τους αλληλεπίδραση με το brand, γεγονός που επηρεάζει καθοριστικά την αγοραστική τους συμπεριφορά.
Στο πλαίσιο της αγοράς B2B, όπου ο ανταγωνισμός είναι έντονος και πολλά βασικά στοιχεία θεωρούνται δεδομένα, η παροχή μιας εξαιρετικής και διαφοροποιημένης Εμπειρίας Πελάτη μπορεί να αποτελέσει το στοιχείο που θα ξεχωρίσει μια επιχείρηση, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη, την πιστότητα και τελικά την κερδοφορία της.
Το πρόγραμμα καλύπτει τα εξής θεματικά πεδία:
- Μακροχρόνια πιστότητα & αύξηση πωλήσεων
- Συνολική εμπειρία με το brand
- Αλληλεπίδραση με την μάρκα
- Βασικά πλεονεκτήματα εμπειρίας πελάτη
- Διαφορετική & ποιοτική εμπειρία Πελάτη
