Main Image

Customer Journey Mapping

ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ

Ενδοεπιχειρησιακό, ημέρες και ώρες κατόπιν συνεννόησης.

ΓΛΩΣΣΑ

Ελληνικά & Αγγλικά

ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝ

8-12

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν παρακολουθήσει τη θεωρία Customer Experience σε κάποιο από τα άλλα Customer Experience σεμινάρια (BC2X®, CX Strategy, CX Ambassadors, CX Soft Skills).

Με λίγα λόγια

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο αποτελεί το βασικό εργαλείο Εμπειρίας Πελάτη!

H OTEAcademy είναι ενεργό μέλος του CXPA (Customer Experience Professionals Association) από το 2012, συμμετέχοντας ενεργά σε όλα τα European Exchange Meetings. Έχει στο δυναμικό της 4 Certified Master Practitioners από το Academy of Service Excellence (UK), 7 Professional Customer Experience Trainers και 2 Certified Customer Experience Professionals (CCXP).

Στόχος του Customer Journey Mapping είναι οι εκπαιδευόμενοι να σχεδιάσουν και να χαρτογραφήσουν την ιστορία του πελάτη από την εμπειρία που ζει με τη Μάρκα.
Σ’ ένα σημείο επαφής της Μάρκας με τον πελάτη, οι εμπειρίες που βιώνει ο τελευταίος κυμαίνονται αριθμητικά από 900-1500. Η αποτύπωση όλων των εμπειριών είναι δύσκολη υπόθεση. Όσες εταιρείες επιθυμούν να τεμαχίσουν και να αποκωδικοποιήσουν τα ερεθίσματα που δέχονται οι πελάτες τους σε κάθε αλληλεπίδραση μαζί τους, χαρτογραφούν το ταξίδι του πελάτη «μπαίνοντας στα παπούτσια του».

Για να καταλάβουμε τι νιώθει ο πελάτης πρέπει να δούμε την εμπειρία του, μέσα από την δική του οπτική.

Τι θα μάθετε

•    Customer Journey Mapping Theory
•    Building our journey
•    Customer Journey Mapping in Action
•    Customer Journey Mapping Reflections- Empathy