Main Image

Branded Customer Experience Excellence

ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ

Ενδοεπιχειρησιακό, ημέρες και ώρες κατόπιν συνεννόησης.

ΓΛΩΣΣΑ

Ελληνικά & Αγγλικά

ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝ

8-12

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Δεν υπάρχουν

Με λίγα λόγια

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο αλλάζει τα δεδομένα σε ό,τι αφορά τη σχέση Brand-Πελάτη.

H OTEAcademy είναι ενεργό μέλος του CXPA (Customer Experience Professionals Association) από το 2012, συμμετέχοντας ενεργά σε όλα τα European Exchange Meetings. Έχει στο δυναμικό της 4 Certified Master Practitioners από το Academy of Service Excellence (UK), 7 Professional Customer Experience Trainers και 2 Certified Customer Experience Professionals (CCXP).

Στόχος του BC2X® workshop είναι οι εκπαιδευόμενοι να κατανοήσουν ότι η Εμπειρία Πελάτη ξεκινά από την (υπερ)κάλυψη των προσδοκιών του, μέσα από θετικές εμπειρίες που βιώνει σε κάθε σημείο επαφής του με το Brand. Το αποτέλεσμα είναι η συναισθηματική σύνδεσή του με τη μάρκα και κατά συνέπεια η πολυπόθητη Πιστότητα.

Δημιουργώντας θετικές εμπειρίες, οι πελάτες σας θα έχουν να μοιραστούν εξαιρετικές ιστορίες για εσάς! Πολλοί το επιθυμούν, ελάχιστοι το καταφέρνουν…

Τι θα μάθετε

•    Τι είναι το BC2X®
•    Γιατί το BC2X
® αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη σημερινή εποχή
•    Πώς χτίζονται οι προσδοκίες του πελάτη
•    BC2X
® τρόπος σκέψης
•    Διαχείριση προσδοκιών πελάτη
•    Βιωματική δραστηριότητα WOW Generator
•    Εμπειρία Πελάτη για Όλους

Είπαν για εμάς

  • Ανώνυμο

    Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του προγράμματος είναι η ανακεφαλαίωση της καθημερινότητας και η μεγάλη εικόνα που οφείλουμε να εστιάζουμε από την στιγμή που διαχειριζόμαστε ομάδα.

  • Ανώνυμο

    Έχοντας παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδευτικών προγραμμάτων ΟΤΕΑcademy μπορώ με σιγουριά να πω ότι είναι πάντοτε ανώτεροι των προσδοκιών και επιβεβαιώθηκα ακόμη μια φορά.

  • Μαρία Τ.

    Μια πολύ ενδιαφέρουσα μέρα καθώς η εκπαίδευση είχε διαδραστικό χαρακτήρα και μας έδωσε μια τελείως διαφορετική οπτική στο τρόπο προσέγγισης του καταναλωτή. Ανυπομονώ για το επόμενο!!

  • Ανώνυμο

    Η παρουσίαση της OTEAcademy είχε ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα κ αυτό έκανε το σεμινάριο να σου προκαλεί το ενδιαφέρον για την ολοκλήρωσή του!!!!

  • Δήμητρα Κ.

    Νέα, φρέσκια ιδέα, που κάνει παιχνίδι τα συνηθισμένα βαρετά τυποποιημένα σεμινάρια. Ο χρόνος πέρασε απίστευτα γρήγορα!

  • Λαμπρινή Ασ.

    Ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα, σου αλλάζει την οπτική των πραγμάτων ακόμη και στην καθημερινότητα σου.

  • Ελένη Μπ.

    Ήταν πολύ υψηλό το επίπεδο και το ψυχολογικό κομμάτι του καταναλωτή με το empathy και το sympathy βοήθησε πολύ. Περιμένω και τα επόμενα 2 sessions για να σχηματίσω ολοκληρωμένη άποψη.

  • Βάγια Σ.

    Χαίρομαι να βλέπω ανθρώπους που αγαπούν την δουλειά τους και δεν εφησυχάζουν

  • Δημήτρης Μ.

    Για ακόμη μια φορά ήταν κάτι διαφορετικό από ότι περίμενα. Κάλυψε απόλυτα τις προσδοκίες μου.

  • Δήμητρα Δ.

    Πάρα πολύ ενδιάφερόν, με πολύτιμες γνώσεις που μπορούν να εφαρμοστούν σε πολλές διαφορετικες περιστάσεις.

  • Βίκυ Ζ.

    Όλη η διαδικασία του εκπαιδευτικού προγράμματος με βοήθησε όχι μόνο στη δουλειά μου αλλά και στην προσωπική μου ζωή.

  • Αριάδνη Τσ.

    Πολύ διάδραση, ενδιαφέροντα θέματα, διαφορετικός τρόπος προσέγγισης, όχι παρουσιάσεις, πολύ ενημερωμένοι εισηγητές και για τα θέματα αλλά και για τις ιδιαίτερες ανάγκες της δικής μας αγοράς και προϊόντος. Θα εκπλαγείτε ευχάριστα από τυν απόλυτα διαδραστική προσέγγιση!

  • Αντώνης Κ.

    Πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο καλά δομημένο, το οποίο προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες και απαραίτητα εργαλεία για να λειτουργήσουμε όσο πιο σωστά γίνεται στην δουλειά μας.

  • Ανώνυμο

    Στοχευμένο, διαδραστικό, απέριττο, επικοινωνώντας σημαντικές έννοιες για τις πωλήσεις. Χρήσιμο! Σας ευχαριστούμε!

  • Κωνσταντίνος Π.

    Πλήρως διαδραστικό και επιμορφωτικό ως προς θέματα συναισθηματικής νοημοσύνης και ψυχολογίας καταναλωτή. Καταπληκτικοί εισηγητές.

  • Ηλίας Σ.

    Ήταν ένα άριστο εκπαιδευτικό πρόγραμμα όπου μου έδωσε εμπειρίες και γνώση για την εξέλιξη μου σε επαγγελματικό επίπεδο.

  • Ανώνυμο

    Μέσα από το workshop «Βranded Customer Experience» του Love2Learn συνειδητοποίησα ότι αυτό είναι το μέλλον όλων των εταιριών και αγάπησα τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίζουμε τους πελάτες μας.

  • Σοφία Π.

    Ό,τι καλύτερο και adding value στην καθημερινή δουλειά έχει γίνει ως τώρα! Καθόλου slides, γεμάτο παραδείγματα, εφαρμόζουμε ήδη με τις ομάδες τις τεχνικές και είναι αποτελεσματικές. Συγχαρητήρια, θέλουμε και άλλο!

  • Νίκη Κ.

    Πολύ διαδραστικό πρόγραμμα με ενεργή συμμετοχή όλων μας, λάβαμε πολύ σημαντικές γνώσεις με ψυχαγωγικούς τρόπους και ιδιαίτερες εκπαιδευτικές μεθόδους.