Με λίγα λόγια
Η συνολική Εμπειρία ενός πελάτη με μια μάρκα (brand) – θετική ή αρνητική – συμβάλλει σημαντικά στη μακροχρόνια πιστότητα αλλά και στις πωλήσεις. Το να προσφέρουμε μια εξαιρετική Εμπειρία Πελάτη μπορεί να φαίνεται απλό. Ωστόσο, υπό πολλές διαφορετικές πτυχές, η εμπλοκή που έχει ένας πελάτης με μία επιχείρηση υπερβαίνει την αντιλαμβανόμενη αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας που αγοράζει.
Οι πελάτες συχνά εξετάζουν διεξοδικά όχι μόνο το προϊόν ή την υπηρεσία αλλά και τη συνολικότερη Εμπειρία που λαμβάνουν από μια μάρκα ώστε να σχηματίσουν τη γνώμη τους σχετικά με την αγορά τους. Η υιοθέτηση μίας αποτελεσματικής νοοτροπίας σχετικά με την Εμπειρία Πελάτη μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τις απαιτήσεις των πελατών τους, ενισχύοντας έτσι την πιστότητά τους και, ως εκ τούτου, την κερδοφορία τους.
Για να πετύχετε στην αγορά B2B, εννοείται ότι είναι σημαντικό να αντιμετωπίζετε τους πελάτες με φροντίδα, να παρέχετε ποιοτικά προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές και να εξασφαλίζετε την επαρκή διαθεσιμότητά τους. Ωστόσο, είναι πιθανό ότι και πολλοί από τους ανταγωνιστές σας θα κάνουν το ίδιο! Επομένως για να ξεχωρίσετε, είναι εξαιρετικά κρίσιμο να παρέχετε μία ξεχωριστή Εμπειρία Πελάτη, κάτι το οποίο, πράγματι, αποτελεί μία σημαντική πρόκληση.
Τι θα μάθετε
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
- Η Εμπειρία Πελάτη στις αγορές B2B
- Πιστοί πελάτες του brand: Δέκα τύποι συμπεριφοράς
- Κατανόηση της Εμπειρίας Πελάτη και της κερδοφορίας
- Ο ρόλος των ανθρώπων και της τεχνολογίας στη δημιουργία εξαιρετικής Εμπειρίας Πελάτη
- Η πρόκληση της συνεχούς βελτίωσης σε ομάδες Β2Β με γνώμονα την Εμπειρία Πελάτη