Main Image

Analytics for Business People

ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ

Ενδοεπιχειρησιακό, ημέρες και ώρες κατόπιν συνεννόησης.

 

ΓΛΩΣΣΑ

Ελληνικά

ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝ

8-10

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Απευθύνεται σε επιχειρησιακά στελέχη και δεν απαιτείται προηγούμενη γνώση ή εμπειρία σε μαθηματικές και στατιστικές τεχνικές.

Με λίγα λόγια

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο μας δείχνει την επιχειρηματική διάσταση των Analytics και τη συμβολή τους στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Η OTEAcademy, σε συνεργασία με την SAS, διοργανώνουν το σεμινάριο με τίτλο “Analytics for Business People” προκειμένου να εκπαιδεύσουν τα στελέχη των επιχειρήσεων στη σωστή αξιοποίηση των data για έγκαιρο και έξυπνο decision making.

Στόχος  του εκπαιδευτικού προγράμματος, διάρκειας 21 ωρών, είναι οι συμμετέχοντες να αντιληφθούν την επιχειρηματική διάσταση των Analytics και πώς αυτά μπορούν να βοηθήσουν τους σύγχρονους οργανισμούς να γίνουν πιο αποδοτικοί και αποτελεσματικοί στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα παρουσιάζει πρακτικές εφαρμογές της επιχειρηματικής αναλυτικής σε κρίσιμες λειτουργίες της σύγχρονης επιχείρησης όπως το μάρκετινγκ, η διαχείριση του ρίσκου και τα operations. Κατά τη διάρκεια του, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευθούν πάνω σε σημαντικές αναλυτικές τεχνικές και πιο συγκεκριμένα τμηματοποίηση πελατειακής βάσης, ανάλυση καλαθιού αγορών, πρόβλεψη διαφυγόντων πελατών, πρόβλεψη πιστοληπτικής ικανότητας δανειζόμενων και πρόβλεψη ζήτησης.

Η διδασκαλία πραγματοποιείται μέσω της μελέτης πραγματικών case studies και την hands–on εξάσκηση των ευρέως διαδεδομένων λύσεων προηγμένης ευφυίας της SAS. Με αυτό τον τρόπο, οι συμμετέχοντες κατανοούν στην πράξη πώς μπορεί να επιτευχθεί η βέλτιστη αξιοποίηση των δεδομένων ώστε τα στελέχη και οι οργανισμοί να αποκομίσουν πολύτιμη αξία που θα τους βοηθήσει στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Περισσότερες πληροφορίες

Τι θα μάθετε

  • Κατανόηση των εννοιών γύρω από την επιχειρηματική αναλυτική και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων σε βασικές λειτουργίες της σύγχρονης επιχείρησης (μάρκετινγκ, διαχείριση ρίσκου και operations).
  • Καλύτερη κατανόηση των αναγκών των πελατών και αποστολή του σωστού μηνύματος μέσω πιο αποτελεσματικής τμηματοποίησης πελατειακής βάσης.
  • Βελτίωση της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των λεγόμενων “next best offer” αποφάσεων.
  • Μείωση του κόστους καμπάνιας στοχεύοντας τους πελάτες εκείνους που είναι πιο πιθανό να απαντήσουν θετικά στις προωθητικές ενέργειες.
  • Μέτρηση και διαχείριση του πιστωτικού κινδύνου εφαρμόζοντας μεθόδους επιχειρηματικής αναλυτικής για την αξιολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας δυνητικών αιτούντων δανείων.
  • Εκμάθηση της διαδικασίας πρόβλεψης ζήτησης και εφαρμογή του λεγόμενου demand shaping χρησιμοποιώντας τεχνικές μοντελοποίησης προωθητικών ενεργειών και βελτιστοποίηση τιμολογιακής πολιτικής μέσω σεναρίων.
  • Κατανόηση του ότι οι ικανότητες πρόβλεψης ζήτησης δεν αποτελούν τέχνη αλλά όλη η ουσία βρίσκεται στην επιχειρηματική αναλυτική και στη γνώση του σχετικού επιχειρησιακού τομέα.
  • Εκτίμηση της χρήσης του state of the art λογισμικού επιχειρηματικής αναλυτικής της SAS (Enterprise Miner, Forecast Server, Enterprise Guide).

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ