Φανταστείτε ότι μπαίνετε σε ένα κατάστημα για να αγοράσετε, ας πούμε, ένα νέο πληκτρολόγιο. Παρκάρετε το αυτοκίνητό σας στο υπόγειο πάρκινγκ και το ένα από τα δύο ασανσέρ σας ανεβάζει στο κατάστημα. Στην είσοδο υπάρχει ξεκάθαρη σήμανση που σας οδηγεί στο τμήμα τεχνολογίας, όπου ο υπάλληλος σας υποδέχεται με χαμόγελο και προσφέρεται να σας βοηθήσει. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία πληκτρολογίων, όλα άμεσα διαθέσιμα, και η ουρά στα ταμεία κινείται γρήγορα. Κι εκεί που νομίζατε ότι η μέρα σας δεν θα μπορούσε να γίνει καλύτερη, το αγαπημένο σας τραγούδι παίζει στα ηχεία! Πώς αισθάνεστε με την εμπειρία που μόλις είχατε?
Εμπειρία Πελάτη είναι αυτό που σκέφτεται ή αισθάνεται ο πελάτης για ένα brand, το οποίο είναι το άθροισμα κάθε είδους εμπειρίας που έχει με το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Η εμπειρία πελάτη είναι το πιο σημαντικό μέρος μιας επιχείρησης για να μετατρέψει τους καινούργιους της πελάτες σε τακτικούς, και τους τακτικούς σε πελάτες ζωής.
Είτε ξεκινάτε τώρα, είτε θέλετε να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας, αυτά είναι μερικά από τα σημεία που πρέπει να λάβετε υπόψη σας:
Μπείτε στη θέση του πελάτη σας
Σχεδιάστε το ταξίδι του πελάτη σας και δοκιμάστε το. Θα ήσασταν ευχαριστημένοι; Ικανοποιούνται οι προσδοκίες σας; Προσπαθήστε να σκεφτείτε έξω από το συνηθισμένο και να δημιουργήσετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Επανεξετάστε τη αγοραστική διαδρομή όσο το δυνατόν συχνότερα και βάλτε και άλλους να το κάνουν μαζί σας.
Ακούστε τους πελάτες σας
Οι πελάτες σας είναι η καλύτερη πηγή βελτίωσης. Λάβετε σοβαρά υπόψη αυτά που σας λένε, και εφαρμόστε κάθε δυνατή αλλαγή. Μην αγνοείτε ποτέ τις αρνητικές κριτικές και τα παράπονα. Είναι αυτά που θα σας οδηγήσουν παρακάτω και θα σας κάνουν καλύτερους.
Ζητήστε τη γνώμη των χρηστών
Αποκτήστε feedback με οποιονδήποτε τρόπο μπορείτε, είτε on site, είτε online, σε ένα ενημερωτικό δελτίο ή σε μια εκδήλωσή σας. Ανάλογα με την επιχείρησή σας, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να λάβετε τη γνώμη των πελατών σας. Μην χάνετε ποτέ την ευκαιρία να το κάνετε. Είναι δωρεάν, και είναι πολύτιμη.
Απλοποιήστε τις διαδικασίες, αυξήστε την ικανοποίηση
Μπορεί να έχετε την καλύτερη υπηρεσία, και την τέλεια ιδέα. Αν είναι πολύπλοκο να περιηγηθεί και να βρει αυτό που θέλει ο πελάτης σας, δεν θα έχει μια καλή εμπειρία και κάποιος λιγότερο εντυπωσιακός αλλά πιο πρακτικός μπορεί τελικά να κερδίσει. Κάντε την υπηρεσία/το προϊόν σας ξεκάθαρο και εύχρηστο. Δείξτε στους πελάτες σας πώς γίνεται με απλά και εύκολα βήματα.
Η OTEAcademy είναι ανοιχτή σε όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που επιθυμούν να εκπαιδευτούν σε προσωπικές δεξιότητες, πληροφορική, πωλήσεις και ψηφιακό μετασχηματισμό.
Στοχεύουμε καθημερινά στη θετική εμπειρία των πελατών μας, και γιορτάζουμε την Ημέρα CX από την αρχή της πριν από 10 χρόνια!
Ο μήνας του Customer Experience είναι εδώ! CX Drives Success!
Η ομάδα της OTEAcademy