Υποβολή Αναφορών
Μπορείτε να αναφέρετε περιστατικά παραβίασης των εταιρικών πολιτικών και διαδικασιών, των κανονισμών, του Κώδικα Δεοντολογίας και της ισχύουσας νομοθεσίας (π.χ. κλοπή, υπεξαίρεση, απάτη, δωροδοκία, δωροληψία, απιστία, πλαστογραφία, φθορά ξένης ιδιοκτησίας, ξέπλυμα χρήματος, παραποίηση λογιστικών εγγράφων και οικονομικών καταστάσεων, παραβιάσεις της νομοθεσίας περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων, περιστατικά βίας και παρενόχλησης στην εργασία, παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, παραβιάσεις της περιβαλλοντικής νομοθεσίας, παραβιάσεις που αφορούν την εφοδιαστική αλυσίδα του Ομίλου Deutsche Telekom καθώς και εν γένει οποιοδήποτε πράξη ή παράλειψη μπορεί να επιφέρει υλική ή ηθική ζημία στις εταιρείες του Ομίλου ΟΤΕ), καθώς και παραβιάσεις του ενωσιακού δικαίου, όπως αυτές προβλέπονται στο άρθρο 4 του Ν. 4990/2022 «Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου», χρησιμοποιώντας τους κατωτέρω διαύλους αναφοράς:
Εσωτερικοί Δίαυλοι Αναφορών:
- Ηλεκτρονική Φόρμα της Κανονιστικής Συμμόρφωσης
- Ε-mail: tellme@ote.gr
- Τηλ.: 210 611 2345 (Δευτέρα έως Παρασκευή: 10 πμ έως 5μμ)
- Ταχυδρομικά υπόψη:
Υπεύθυνου Παραλαβής και Παρακολούθησης Αναφορών Κανονιστικής Συμμόρφωσης Ομίλου ΟΤΕ,
Λεωφ. Κηφισίας 99, TK 15124 Μαρούσι Αττικής, Ελλάδα
- E-mail humanrights@ote.gr
Για ζητήματα που άπτονται του Κώδικα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Κοινωνικών Αρχών.
Σε περίπτωση που χρησιμοποιηθούν τα κανάλια που υπάρχουν στον ανωτέρω σύνδεσμο η αναφορά σας θα παραληφθεί και θα διαχειριστεί από την Deutsche Telekom
Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε τους ανωτέρω διαύλους αναφοράς για θέματα που αφορούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της Εταιρείας. Τα θέματα αυτά πρέπει να απευθύνονται αποκλειστικά στο Τμήμα Business Development της OTEAcademy.
Οι εργαζόμενοι ή τρίτα μέρη που αναφέρουν περιστατικά παραβατικής συμπεριφοράς καθώς και οι εργαζόμενοι ή τρίτα μέρη που τυχόν περιλαμβάνονται στις ανωτέρω αναφορές έχουν δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης, αντίρρησης και διόρθωσης των προσωπικών τους στοιχείων καθώς και να ζητήσουν οποτεδήποτε και χωρίς επιβάρυνση τη διαγραφή των στοιχείων που χορήγησαν κατά τους όρους του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (Ε.Ε. 679/2016–GDPR).
Η Κανονιστική Συμμόρφωση δεσμεύεται να συλλέγει και να διατηρεί μόνο τα δεδομένα που είναι απαραίτητα σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας, να τα διαγράφει με ασφάλεια μετά την πάροδο τριών (3) ετών, εκτός αν συντρέχουν σοβαροί λόγοι που επιβάλλουν τη διατήρησή τους (π.χ. διεξαγωγή έρευνας σε εξέλιξη, εκκρεμείς δικαστικές διαδικασίες), να προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα από απώλεια, κακή χρήση, μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση ή αποκάλυψη αυτών και εν γένει να εξασφαλίζει την ύπαρξη κατάλληλων τεχνικών και οργανωτικών μέτρων για την προστασία τους.
Η συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων γίνεται με απόλυτη εχεμύθεια από τους αρμόδιους εργαζομένους της Εταιρείας, οι οποίοι έχουν λάβει ειδική, προς το σκοπό αυτό, εκπαίδευση.
Επίσης, ο Όμιλος ΟΤΕ λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα προκειμένου να διασφαλίσει ότι τα άτομα που παρέχουν πληροφορίες σχετικά με περιστατικά παραβατικής συμπεριφοράς, θεωρώντας εύλογα και καλόπιστα ότι οι καταγγελίες αυτές είναι βάσιμες, δεν θα υποστούν προσωπική, επαγγελματική ή οικονομική ζημία. Αντίθετα, δεν προστατεύονται οι εργαζόμενοι που προβαίνουν εκουσίως σε ψευδείς και κακόβουλες καταγγελίες.
Τέλος, σημειώνουμε ότι ο Όμιλος ΟΤΕ έχει καθιερώσει σαφείς κανόνες και Πολιτικές που ορίζουν τι επιτρέπεται και ποια περιστατικά συνιστούν παραβατική συμπεριφορά. Τα περιστατικά αυτά επιφέρουν συνέπειες στους παραβάτες και επιβάλλονται συγκεκριμένες κυρώσεις και ποινές.