Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, η OTEAcademy δίνει δυναμικό παρόν στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Εμπειρίας Πελάτη, διοργανώνοντας μία ειδική εκδήλωση για επαγγελματίες που αγαπούν το Customer Experience.
Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, ο Thimon De Jong, ο οποίος θα μιλήσει για τάσεις και συμπεριφορά καταναλωτών, future trends στο Customer experience και θα αναλύσει επιτυχημένα case studies που χτίζουν loyalty, όχι μόνο στο σήμερα αλλά και στο μέλλον!
Fall in love with CX Day! @ OTEAcademy!
CX Day Celebration
13:00 – 13:45 Arrival, Welcome light lunch
13:45 – 14:00 CX Day Opening (Manos Vlassis, CCXP/ OTEAcademy)
14.00 – 15.30 Futureproof your strategy (Thimon De Jong/ Whetston)
15.30 – 16.30 Insight Exchange Session
16.30 – 19.00 CX Day Celebration Cocktail