Με λίγα λόγια
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται από την OTEAcademy, σε συνεργασία με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου GR.EC.A. και με την επιστημονική υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών, ELTRUN.
Στόχος του “e-Commerce Fundamentals” workshop είναι να καλύψει την αυξανόμενη ανάγκη υφιστάμενων και νέων επιχειρήσεων που έχουν εντάξει στον στρατηγικό σχεδιασμό τους την επένδυση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εφαρμόζοντας στην πράξη το ρητό «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός», το διήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα ενημερώσει και θα εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες στα βασικά θέματα που χρειάζεται να γνωρίζουν προκειμένου να πραγματοποιήσουν σωστά και αποτελεσματικά το πρώτο κρίσιμο βήμα στο eCommerce.
Οι εισηγητές είναι καταξιωμένα και πετυχημένα στελέχη της αγοράς που διαθέτουν πλούσια εμπειρία και τεχνογνωσία. Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποίηση από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν – ELTRUN.
Τι θα μάθετε
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι δομημένο σε δύο βασικούς πυλώνες:
(α) Τον επιχειρηματικό σχεδιασμό, το νομικό πλαίσιο, την τεχνική υλοποίηση και τη λειτουργία του eShop.
(β) Την ηλεκτρονική προώθηση και διαφήμιση, τα analytics και τα social media.
Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα διδαχθούν οι ακόλουθες ενότητες:
- Γιατί να επενδύσω στο ηλεκτρονικό Εμπόριο σήμερα;
- Δημιουργία business plan και ορισμός KPIs για εγγυημένη επιτυχία
- Τι πρέπει να γνωρίζω για το νομικό πλαίσιο;
- E-commerce Logistics – Fashion Case Study
- Β2Β Ηλεκτρονικό εμπόριο: Πρακτικές λύσεις και πετυχημένες εφαρμογές.
- Human-Centric Experience ως παράγοντας που διαμορφώνει την καλύτερη τιμή για τον e-καταναλωτή
- E-Commerce Strategy Marketing: 5 βήματα για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
- Metrics & data: η σημασία τους για την e-επιχείρηση.
- Export Marketing Strategy: Sole Case Study
- Εντάσσοντας το e-mail marketing στην συνολική στρατηγική.
- Affiliate Marketing 101: A quick guide to successful affiliate programs.
- Η σημασία του UI-UX στην επιτυχία ενός eshop.
- Ανάπτυξη αξιόπιστων e-shop και ενίσχυση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης.