Main Image

Advanced Project Management Course

ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ

Ενδοεπιχειρησιακό, ημέρες και ώρες κατόπιν συνεννόησης.

ΓΛΩΣΣΑ

Μαθήματος: Ελληνικά

Υλικού: Αγγλικά

ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝ

8-12

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν παρακολουθήσει το πρόγραμμα «Introduction to Project Management with PMI® Methodology» ή αντίστοιχου περιεχομένου και διάρκειας πρόγραμμα. Εναλλακτικά, απαιτείται προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία στο Project Management. Απαραίτητη η καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.

Με λίγα λόγια

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο αποτελεί τη βάση για την κατανόηση του τομέα Διοίκησης Έργων ακολουθώντας τις αρχές και φιλοσοφία του Project Management Institute.

Η OTEAcademy είναι ATP, παρέχοντας εκπαιδευτικά προγράμματα σχεδιασμένα ώστε να μεταδίδουν σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις τη φιλοσοφία και την αξία του Project Management.

PMI®, PMP® and CAPM® are registered marks of Project Management Institute, Inc.

Στόχος του προγράμματος είναι η ανάπτυξη των δεξιοτήτων για τη διοίκηση ενός έργου επικεντρώνοντας στη διαδικασία του προγραμματισμού και της οργάνωσης του έργου, σε τεχνικές και εργαλεία διοίκησης έργου, στη διαχείριση των κινδύνων και στις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την αποδοτικότητα μιας ομάδας έργου.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος δίνονται 40 PDUs σε πιστοποιημένους PMPs ή 40 “contact hours” σε υποψήφιους για πιστοποίηση από το PMI®.

Τι θα μάθετε

Το περιεχόμενο του σεμιναρίου είναι ευθυγραμμισμένο με τα πιο πρόσφατα πρότυπα του Ινστιτούτου Διοίκησης Έργων (pmi.org) και του παγκόσμιου προτύπου ISO 21500 για Διοίκηση Έργων και αναπτύσσεται σε τρία επίπεδα:

1. Διαπροσωπικές Ικανότητες Ηγεσίας και επικοινωνίας για Διευθυντές Έργων, που περιλαμβάνουν ανάπτυξη ομάδων, παρακίνηση, διαχείριση διαφωνιών κτλ

2. Διεργασίες Διοίκησης Έργων, όπως περιγράφονται στο PMBOK 7th ed., Process Groups: A practice guide & Agile Practice Guide

3. Επιχειρηματικές ικανότητες, όπως Οργανωτική Ανάπτυξη και Θέματα Επιχειρησιακής Κουλτούρας, αξίες και αρχές όπως περιγράφονται στο PMBOK 7thed

Οι ενότητες του μαθήματος είναι οι ακόλουθες:

1. Βασικές Αρχές Διοίκησης Έργων

  • Βασικοί Ορισμοί και το περιβάλλον των Έργων
  • Ο ρόλος του Διευθυντή Έργων
  • Θέματα Οργάνωσης και Διοίκησης που επηρεάζουν τα έργα.
  • Project Tailoring

2. Διοικητικές Ικανότητες του Διευθυντή Έργων

  • Διοίκηση Εμπλεκομένων σε Έργα
  • Διοίκηση Φυσικού Αντικειμένου σε Έργα
  • Διοίκηση Χρονοδιαγράμματος σε Έργα
  • Διοίκηση Πόρων σε Έργα
  • Διοίκηση Επικοινωνίας σε Έργα
  • Διοίκηση Κινδύνων σε Έργα

3. Διαπροσωπικές Ικανότητες του Διευθυντή Έργου (Project Manager) για την υποστήριξη της ομάδας έργου και την καλή σχέση με τους εμπλεκόμενους

a. Ικανότητες για την επιλογή, ανάπτυξη και διοίκηση της ομάδας έργου και των σχέσεων με τους εμπλεκομένους

  • Επιλογή κατάλληλων συνεργατών
  • Ανάπτυξη Ομάδας ΈργουΔιαχείριση Διαφωνιών
  • Αποτελεσματικές Συναντήσεις στα Έργα

b. Ικανότητες διαπροσωπικής επικοινωνίας με εσωτερικούς και εξωτερικούς εμπλεκομένους

  • Αποτελεσματική επικοινωνία εντός και εκτός της ομάδας
  • Ικανότητες ενεργού ακρόασης
  • Αποτελεσματικές ερωτήσεις
  • Η τέχνη του θετικού feedback