Για την καλύτερη online εμπειρία σας, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Επιλέξτε «Αποδοχή Cookies» για να συνεχίσετε ή «Περισσότερες Πληροφορίες» για να δείτε λεπτομερείς περιγραφές των τύπων cookies.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Customer Experience Ambassadors Training

ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ

Δεν έχουν οριστεί.

ΓΛΩΣΣΑ

Ελληνικά & Αγγλικά

ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝ

8-12

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Δεν υπάρχουν.

Με λίγα λόγια

Οι Customer Experience Ambassadors αποτελούν  βασικό παράγοντα για τον μετασχηματισμό του τρόπου σκέψης, της συμπεριφοράς και της εταιρικής κουλτούρας, με σκοπό τη βελτίωση της εξαιρετικής εμπειρίας εσωτερικού και εξωτερικού πελάτη. Πιο συγκεκριμένα ο ρόλος του CX Ambassador ορίζεται από :

  • Συνέπεια στις αρχές και αξίες του Customer Experience
  • Διάδοση γνώσης και βέλτιστων πρακτικών Customer Experience
  • Αρωγή για τη ενεργή συμμετοχή του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας και τη   συμβολή του στην Εμπειρία Πελάτη
  • Ενίσχυση της ιδέας Εμπειρίας Πελάτη

Στόχοι του Customer Experience Ambassadors Training Workshop είναι:

  • Η ενίσχυση του ρόλου του Ambassador
  • Η κατανόηση σε βάθος της έννοιας Branded Customer Experience Excellence (BC2X®)
  • Η ανάπτυξη και ανάλυση Customer Journey Maps και πώς αυτοί μπορούν να συνεισφέρουν στην ενίσχυση της στρατηγικής  Εμπειρίας Πελάτη
  • Η αποδοχή ότι η Εμπειρία Πελάτη αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τα επόμενα χρόνια
Περισσότερες πληροφορίες

Τι θα μάθετε

  • Τι είναι το BC2X®
  • BC2X® τρόπος σκέψης
  • Διαχείριση προσδοκιών πελάτη
  • Customer Journey Mapping Theory
  • Building our journey
  • Ο ρόλος του Ambassador

Είπαν για εμάς

  • Ανώνυμο

    Το πιο "must" workshop για όποιον νοιάζεται για την εμπειρία του πελάτη του και... τη δική του!

Customer Experience Ambassadors Training